Terug van weggeweest... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jojanneke morsch - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jojanneke morsch - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jojanneke

09 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik geef toe…ik was de afgelopen tijd een klein beetje onbereikbaar…maar inmiddels is alles weer een beetje in rustiger vaarwater, en….ook niet geheel onbelangrijk…we hebben internet! Na de ongelofelijk mooie trip met Sieb door Zuid Amerika vlogen we naar Bonaire, en in de armen van Ryan die ons midden in de nacht op Flamingo airport op kwam halen. Na een paar heerlijke dagen watersporten en chillen op Bonaire kwam dan toch echt het moment om definitief het vliegtuig terug naar nl te pakken….pff!

In het begin hebben we echt de tijd genomen om het huisje helemaal top te krijgen…en om elkaar nog beter te leren kennen, heerlijk om zo veel bij elkaar te kunnen zijn natuurlijk, maar dat waren we allebei niet gewend!! En ook dat is meer dan goed gekomen! Inmiddels wonen we in een superleuk huisje in Vught, het kostte wat verf, klus- en graafwerk, maar na een paar weken was het wel echt ons stekkie. We zijn allebei een aantal dagen per week aan het werk als buitensportinstructeur bij All Sports, erg leuk, vooral als het weer oke is… Daarnaast werk ik als invaljuf, nog niks vasts dus, maar dat is misschien ook wel niet de bedoeling…

En verder…tsja, dat weten wij ook nog niet! In ieder geval samen, maar waar….??

Liefs…

  • 09 Augustus 2007 - 13:43

    Michel:

    Fotooos!!

  • 09 Augustus 2007 - 13:52

    Maartje:

    Yo Jo!
    Mooie foto's! En fijn verhaaltje. Vroeg me gisteren af hoe het met je is, en nu weet ik dat dus! Heb je al een broabants accent??
    enne, heb je ook een mailadres....?
    liefs, Maartje

  • 10 Augustus 2007 - 11:04

    Eric:

    Vught....

    Alles gaat lekker zie ik, als je nog eens in A'dam bent, let me know!!

    x

  • 10 Augustus 2007 - 15:46

    Astrid:

    Hee JJ!

    Had je berichtje wel gelezen maar de toen viel internet (weer) uit.. dus kon de foto's niet zien, maar nu doet ie het weer!! Leuk! Tot maandag, heb er zin in!

    Xx As

  • 20 Augustus 2007 - 07:19

    Sander:

    Hey!

    Tof om weer wat van je te horen en leuk dat alles goed gaat!!! keep in touch en tot snel!

    Greetz

    Sander Verschoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

08 December 2007

Red Sea Rib Rally

09 Augustus 2007

Terug van weggeweest...

15 Maart 2007

Chillen in Chili...

04 Maart 2007

Bolivianos

25 Februari 2007

Cuzco is coooool!!!
jojanneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 43551

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: